>

"My PeNgiKuT"

`

to get more." >et more." />

Isnin, 28 Jun 2010

Wajah Siti Nurhaliza dari dekat. Erk!



Siti Nurhaliza tanpa Mekap

Arghh! Terkezut. Ni gambar Siti Nurhaliza ke ni? Rasanya memang dia kan? Selalu nengok dari jauh je atau dalam TV dah kena effect lighting, memang tertutup habis semua liang-liang roma dan sebagainya. Tapi bila gambar dari dekat macam ni, hurm sukar nak diterima.
Tapi normal lah kulit manusia mana yang tiada bulu roma kan? Cumanya dulu pernah menonton Majalah 3 dan masa tu orang dari Jepun/Korea tu kalau tak silap ada melakukan rawatan kulit Datuk Siti. Lepas tu dia cakap kulit Siti ni ajaib sikit dan dia tak pernah jumpa lagi orang kulit macam tu. Kiranya kulit Siti ni sangat berkualiti la kan?
Tapi bila nengok pic ni, rasanya member perempuan kami ramai yang lebih licin. Takdelah liang-liang roma besar-besar macam tu sekali. Nyata propaganda semata-mata la Majalah 3 ni.
papun, dah jadi isteri orang pun. Banyak bunyi pun tak guna dan kami rasa Pic ni dah disabotaj je lebih dengan teknik Photoshop. Siti memang pun Siti cumanya sengaja dijelaskan lagi roma-roma sebegitu rupa. Mana boleh Siti macam tu, dia kan minum Jus lobak mereh dan epal untuk kekal cantik. Love u Siti!
Related Posts with Thumbnails
Terdapat ralat dalam alat ini